Bereikbaarheid – Huisartsenpraktijk de Lier B.V – De Lier
Header afbeelding
Huisartsenpraktijk de Lier B.V
Van Rijnstraat 20 2678 BP
De Lier

Bereikbaarheid

Spoedgevallen

Tel: 0174-523995, optie 1

Spoedgevallen bij (landelijke) telefoonstoring

Tel: 06-42769968

NB: Indien er geen telefoonstoring is, zijn wij niet bereikbaar via dit telefoonnummer en zal deze telefoon uitgeschakeld staan!

Openingstijden

Maandag t/m vrijdag 08:00 – 12:30 en 13:30 – 17:00 uur.
Tussen 12:30 en 13:30 uur is de praktijk gesloten i.v.m. eventuele huisbezoeken van de huisartsen en lunchpauze.

Uiteraard zijn wij dan voor spoed telefonisch bereikbaar.

Huisartsenpost

Buiten de bovengenoemde openingstijden kunt u voor spoedeisende medische vragen terecht bij de Centrale Huisartsenpost Westland. Telefoon 0174 – 638 738.

Telefonische bereikbaarheid

Telefoonnummer: 0174-523995.

Voor het maken van afspraken en overige korte vragen kunt u bellen tussen 08:00 en 10:00 uur en tussen 11:00 en 12:00 uur.
Tussen 13:30 en 15:00 uur kunt u uitsluitend bellen voor uitslagen.
Tussen 15:00 en 17:00 uur zijn wij alleen voor spoed bereikbaar in verband met andere werkzaamheden van de assistentes.
Tussen 08:00 en 17:00 uur zijn wij uiteraard voor spoed bereikbaar.

Is de telefoonlijn bezet?

Krijgt u niet direct verbinding, probeer het dan niet direct nog een keer maar een kwartier later. De ervaring leert dat men vaak allemaal tegelijk belt om 8 uur ’s morgens terwijl het even later veel rustiger is.

Triage

Bij het maken van een afspraak zal de assistente vragen naar de reden van uw contact. Ze doet dit in opdracht van de huisartsen, zodat zij zo goed mogelijk een inschatting kan maken over de aard en spoedeisendheid van uw klachten. Tevens kan zij daardoor bepalen bij wie u het beste terecht kan: de huisarts, de praktijkverpleegkundige of wellicht op haar eigen spreekuur.

De assistente is, net als de huisarts, verplicht om vertrouwelijk met uw informatie om te gaan.

Meer tijd

Heeft u meer dan één klacht of vraag? Geef het aan bij het maken van de afspraak, zodat de assistente er rekening mee kan houden in onze agenda’s. Dit voorkomt onnodig wachten voor de andere patiënten.